Kwaliteit van zorg staat bij ons hoog in het vaandel en wij zijn continu bezig onze zorgverlening te verbeteren Voor onze kwaliteitsborging hebben we verschillende certificeringen. Wij beschikken over het HKZ-keurmerk en werken vanuit de kwaliteitsmethodiek. De 10 klantbelofte Welzijn in de zorg. Dit betekent dat wij gebonden zijn aan strenge regelgevingen en eisen om de kwaliteit van zorg en welzijn voor onze bewoners te bewaken en er minimaal jaarlijks externe audit is om ons te controleren op ons werk. Wij evalueren elk kwartaal al onze interne processen via de Plan-Do-Trust-Grow cyclus.

 

WIJ HOREN GRAAG VAN U!

Heeft u een suggestie, opmerking of klacht over onze zorgverlening? Dat kan natuurlijk. In dat geval vragen wij u contact op te nemen met ons management via info@lotuswoonzorg.nl Wij horen graag van u. Mocht u ergens ontevreden over zijn dan proberen wij samen een oplossing te vinden. Komen we er niet uit dan kunt u natuurlijk altijd een officiële klacht indienen via onze klachtenprocedure.

 

Familie netwerk !

Bij Lotus woonzorg  kunnen geautoriseerde contactpersonen online inzicht krijgen in de zorg voor hun dierbare. Middels online  kan men bijvoorbeeld het zorgplan inzien en zo op de hoogte blijven van de zorg.

Ook maken wij binnen  Lotus woonzorg  gebruik van familienetwork. Familienetwork is een speciaal en dierbaar  contact tussen zorg en  familieleden om goed op de hoogte blijven van belangrijke en mooie momenten in het dagelijks leven van hun dierbare.

 

KWALITEITSVERSLAG

U kunt ons kwaliteitsverslag inzien door button kwaliteitsverslag in te drukken.


Share by: